Nyheder

På denne side vil der være info om kommende arrangementer og hvad der ellers rør sig i klubben.

 

NYT NYT NYT!


10. august 2021


Generalforsamling i Køge Rottweilerklub - kreds 23

 

Kreds 23 indbyder til generalforsamling fredag den 1. oktober 2021, kl. 19

 

Sted: Klubhuset, Bregnegårdsvej 2C, 4600 Køge

 

Dagsorden ifølge vedtægterne

Regnskabet vil blive offentliggjort senest 1 uge før generalforsamlingen på klubbens hjemmeside samt i klubhuset

 

Forslag skal sendes til formanden senest den 1. september 2021.

 

Med venlig hilsen

Bestyrelsen i kreds 23



11. august 2020


Kære alle

Husk at det er i morgen vi har indskrivning og informationsmøde vedrørende den kommende sæson.

 

Vi kan allerede nu afsløre at vi i den kommende periode vil have følgende hold:

  • Hvalpe-/unghundehold
  • Lydighed 1 (holdet efter hvalpe-/unghundeholdet)
  • Lydighed 2 (tidligere lydighed med et tvist)
  • Lydighed 3 (tidligere gruppe 4 hvor man kommer med egen plan)

Derudover vil der i den kommende periode være følgende arrangementer, på onsdage, som man kan melde sig til:

  • bytur
  • introduktion til nosework
  • agility

I vil høre meget mere om dette i morgen, så ses vi? Det tror jeg nok vi gør ;)



27. juli 2020


Generalforsamling i Køge Rottweilerklub - kreds 23


Kreds 23 indbyder til generalforsamling fredag den 28. august 2020, kl. 19


Sted: Klubhuset, Bregnegårdsvej 2C, 4600 Køge


Dagsorden ifølge vedtægterne


Regnskabet vil blive offentliggjort senest 1 uge før generalforsamlingen på klubbens hjemmeside samt i klubhuset


Forslag skal sendes til formanden senest den 15. august 2020.


Med venlig hilsen
Bestyrelsen i kreds 23



14. marts 2020

!COVID-19 opdatering - GF er udskudt!


Kære alle


Grundet COVID-19 og regeringens seneste tiltag har vi i bestyrelsen valgt at udskyde vores generalforsamling, der var planlagt til at blive afholdt på fredag den 20. marts.

Vi gør dette grundet de forholdsregler der er udstukket, og selvom vi er mindre en 100 til vores generalforsamling vil vi sidde for tæt på hinanden. Beslutningen er vendt med formanden i vores hovedbestyrelse.

Vi følger udviklingen af COVID-19 i Danmark tæt og så snart der er en ændring i regeringens tiltag, vil vi komme med en ny dato for vore GF.


Spørgsmål vedrørende ovenstående skal ske til formanden, Christopher Bruce, på 3016 7903 eller kontakt@kogerottweilerklub.dk


God dag

Bestyrelsen



29. januar 2020


Kære medlemmer


Trænerteamet og bestyrelsen har i dag afholdt møde, hvor dagen blev brugt på at planlægge den kommende sæson, fordeling af trænere, fastlægge datoer for prøver og vigtigst af alt fastsætte en dato for opstart :)


Vi afholder indskrivning d. 19 februar og denne dag vild er også være introduktion for alle ved Henrik Neumann. Denne aften inviterer klubben på spisning. For mere information se begivenheden her i gruppen.

Bemærk at det er vigtigt at ALLE møder op denne aften!


I den kommende sæson vil vi igen have 5 hold, som vil hedde følgende:

  • Lydighed hvalpe
  • Lydighed, Begynder B prøve hold
  • Lydighed trænerplanlagt
  • Lydighed selvplanlagt
  • Lydighed med et tvist

Lydighed, Begynder B prøvehold; lydighed trænerplanlagt og lydighed selvplanlagt kører fra kl. 18 - 19. Lydighed hvalpe og lydighed med et tvist kører fra kl. 19 - 20.

Fra kl. 20 vil der være gruppe C arbejde.


Trænerstaben i den kommende sæson vil bestå af Mette Gundersen, Jørn Rasmussen, Henrik Stuhr Hansen, Martin Nielsen, Britt Vinderslev og Henrik Neumann. Den kvikke læser vil bemærke et nyt navn - Henrik Stuhr Hansen! Byd Henrik et stort velkommen til trænerstaben.

Mette Gundersen & Henrik Stuhr Hansen vil være træner på Lydighed med et tvist. De andre hold vil blive trænet af Henrik, Britt, Martin og Jørn, hvor Jørn Rasmussen vil være fast på hvalpeholdet.

Den endelige fordeling af trænere vil blive baseret på indskrivningen, så vi har den optimale fordeling af trænere i forhold til antal medlemmer på de enkelte hold.

Vi har lyttet til de input der er kommet i forhold til ønsker til træning i den kommende sæson, som udelukkende har været til lydighed med et tvist. Tak fordi I har tget jer tid til at give input.

Jeres trænere er gået i gang med at strikke et godt, spændende og afvekslende program sammen til jer. I kan forvente at blive udsat for både lydighed og tvist i den kommende sæson i en god og blandet form, så GLÆD jer ;)


God dag

Trænerteamet og bestyrelsen


25. januar 2020


Kære alle


Grundet den seneste tids store mængder regn står vandstanden på vores kære træningsplads meget højt og det er derfor stort set en stor mudderpøl.
Det er ikke forsvarligt at træne på den i dens nuværende tilstand da risikoen for skader på hunde, hundeførere og trænere er for stor.

Trænerteamet og bestyrelsen har derfor valgt at udskyde opstarten af den kommende sæson. Vi har møde med trænerteamet på søndag, hvor vi får tjekket op på banen og fastsat en dato for første træning.
Vi ved at mange glæder sig til at komme i gang men sikkerheden kommer forud for træningen.

Med hensyn til pris for denne periode/halvsæson, så bliver den selvfølgelig justeret alt efter hvor længe vi skal udskyde opstarten.

Så snart banen og programmet tillader det vil vi påbegynde nedgravning af dræn, men banen skal tørre op først.

Vi håber på jeres forståelse og er selfølgelig klar til at svare på spørgsmål.


God dag
Trænerteamet og bestyrelsen



09. december 2019

Trænernyt

Kære alle


Som tidligere annonceret så har vi juleafslutning på onsdag, men i år betyder det desværre også at vi skal sige på gensyn til et par af vores trænere...


Vi skal sige et KÆMPE stort tak og på gensyn til Lisette Strøm Hayford, Sille Irene Nielsen og Eva Bülow.

De har alle tre valgt at holde en pause af forskellige personlige årsager, hvilket vi i bestyrelsen og trænerteamet støtter op om uanset hvor STORT savnet vil blive.

Eva, Sille og Lisette er alle tre nogle fantastiske kvinder og vidunderlige og kompetente trænere, som har gjort en kæmpe forskel for mange af os gennem årene, og det er derfor vi siger på gensyn til alle 3.

Så kom ned i klubben på onsdag og giv dem en stor krammer.


Det nye trænerteam vil blive præsenteret snarest og bare rolig vi skal nok sørge for et super team som allerede nu består af Britt, Henrik, Martin, Mette og Jørn, men der kommer et par mere :)


09. december 2019

Kære alle


På onsdag er det årets sidste holdtræning og traditionen tro vil vi lave en lidt anderledes træning - fis & ballade ved Sille, Lisette & hjælpere :)

Dette vil foregå fra 18-19 og samtidig har du mulighed for at forevige din 4-benede vens pote, da vi laver poteaftryk på terrassen!

Fra kl. 19 vil klubben byde på glögg og æbleskiver til alle


Ses vi på onsdag - det tror jeg nok vi gør!


04. november 2019

Kære alle


Som et nyt tiltag (og for nogen genindførelse) vil vi den 1. onsdag i hver måned afholde fællesspisning i klubben.
Tilmelding skal ske senest tirsdag aften (5. november) og betaling falder samtidig. Hvis man ikke har betalt kan man ikke få mad. Dette gøres for at vi kun lave den rette mængde og holde prisen på et rimeligt niveau.
På onsdag holder vi 1. spisning og her vil man kunne købe mørbradgryde med ris til 30 kr.
Tilmeld ved at skrive i kommentarfeltet eller på messenger. Når pengene er modtaget får I en bekræftelse.


God dag


31. oktober 2019 

VM udtagelsen d. 2. november 2019


Deltagerlisten til dette efterårs VM udtagelse er:


  • Henrik Neumann med Aslan
  • Britt Vinderslev med Stormhaus Hercules
  • Carl Erik Hansen med Pepitaly's Ozzy Osbourne
  • Martin Nielsen med von Barnewitz Koko
  • Marianne Midjord med Lux Van't Puntshofke
  • Janny Møller med Stensby Cato


Vi glæder os til at se jer alle i aktion, og husk at gruppe B og C foregår i Ishøj Rottweilerklub!



28. oktober 2019 - VM udtagelsen

Vi mødes i klubhuset i Køge til morgenmad fra kl. 7:00. Adressen er: BREGNEGÅRDSVEJ 2C 4600 Køge

Indskrivning skal være foretaget inden 7,45 og væsentest udføres kl 7:50 herefter afgang til spor.

Bemærk at lydighed og forsvarsarbejde afvikles i kreds 05 Ishøj Torbens Vænge 2635 Ishøj. Tidsplanen er som følger:













24. oktober 2019 - VM udtagelsen


Da der pludselig skal spilles fodbold på banen vi havde lånt til udtagelsen har jeg aftalt med Ishøj kredsen at vi låner deres bane til B og C da Køges egen bane er for dårlig pga vand.

Vi mødes dog stadig i Køge til indskrivning og morgenmad. I får en endelig plan når tilmeldingsfristen udløber.


God dag til jer alle!


21. oktober 2019

Kære alle


Grundet de store mængder regn vi har haft på det seneste og såfremt at det fortsætter frem til VM udtagelsen den 2. november, så vil vi være nødsaget til at skifte sporunderlag til græs. Vi er desværre ikke herre over vejret, og vi skal nok sørge for at holde jer opdateret.


19. oktober 2019

Kære alle


Så er sporarealet samt sporgenstande blevet godkendt til vores VM udtagelse den 2. november. Nedenfor kan I se billederne af sporarealet samt sporgenstandene. Sporarealet er nysået:


































02. oktober 2019

Kære medlemmer


Inden aftenens træning må I meget gerne tænke over om I har tid, mulighed og lyst til at hjælpe med en af følgende opgaver til vores dobbeltudstilling lørdag den 12. oktober:

  • Indskrivning - 2 personer
  • Køkken - 4 personer
  • Parkering/runner - 2 personer
  • Ringpersonale - 4 personer (2 til hver ring)
  • Praktisk hjælper - 4 personer (bl.a. salg af lodder)

Husk at man godt kan godt være hjælper selvom man udstiller.


Personligt er jeg udstillingsleder og Malene er ansvarlig for det amerikanske lotteri.


Tænk over det og meld tilbage i aften, når vi ses til træning eller send en messengerbesked eller sms til Christopher Bruce.


God dag

Bestyrelsen


22. september 2019


Kære alle


På lørdag den 28. september har Schæferhundeklubben booket hele området hele dagen, så der vil ikke være mulighed for at kunne selvtræne denne dag. Derudover vil man heller ikke kunne gå spor, da vi afholder sporkursus, og de skal gå hos vores bondemand.


God aften

Christopher



10. august 2019


Kære alle


På onsdag den 14. august er der dagen hvor vi tager hul på 2. træningshalvår. Denne dag vil man kunne indskrive sig fra kl. 18:00 og kl. 18:30 vil bestyrelsen og trænerne komme med lidt praktisk information samt fortælle om den kommende sæson. Der er som altid mulighed for at selvtræne. Holdtræning begynder onsdag d. 21. august.

Da vores klubhus trænger til lidt rengøring så må dem der har mulighed for det, godt give en hånd med lidt rengøring. Charlotte Lang er i klubben fra kl. 16 på onsdag, så kom meget gerne lidt før indskrivningen <3.


I ønskes alle en god weekend af trænerteamet og bestyrelsen



23. april 2019


Kære alle

Husk at det er i morgen, vi tager hul på 2. periode af forårssæsonen. Hvis man i februar meldte sig ind for et halvt år, så skal man ikke skrive sig ind på ny i morgen, men “blot” komme ned og træne. Dog ser vi at I husker jeres altid gode humør og skønne hunde 😉


Det vil være muligt at indskrive sig i morgen under hele træningen.


Træningstider er uændret som kom som I plejer og ring eller skriv endelig såfremt I har spørgsmål.


God dag



24. marts 2019


I fredags efter generalforsamlingen fik vi, traditonen tro, kåret og uddelt vandrepokalerne for årets udstillingshund, årets bedste gruppe A, B og C samt årets brugshund 2018. Vinderne for 2018 blev:


  • Årets udstillingshund 2018 - Hanne Evers & Maica med 107 point
  • Årets bedste gruppe A 2018 - Henrik Neumann & Aslan med 97 point ved IFR VM
  • Årets bedste gruppe B 2018 - Dorthe Gantzel & Tivo med 94 point ved BpAB
  • Årets bedste gruppe C 2018 - Britt Vinderslev & Houchi med 93 point ved IPO 2
  • Årets brugshund 2018 - Henrik Neumann & Aslan med 74 point


Et kæmpe stort tillykke skal lyde til dette års velfortjente vindere!



24. marts 2019


Kære medlemmer


Jeg vil gerne takke alle de der valgte at bruge deres fredag aften (og nogle deres fødselsdag) på at deltage i vores årlige generalforsamling. Der var et flot fremmøde og dejligt at se nye ansigter :)

Generalforsmalingen blev afviklet med højt humør, skøn stemning og gode spørgsmål og input.


På dagen fik vi konstitueret den nye bestyrelse som nu ser således ud:

  • Formand - Christopher Bruce
  • Næstformand - Martin Nielsen
  • Kasserer - Malene Hansen
  • Sekretær - Hanne Evers
  • Bestyrelsesmedlem - Kim Olesen
  • 1. suppleant - Charlotte Lang
  • 2. suppleant - Bente Kjær Koch
  • Revisor - Henrik Fuchs Rasmussen
  • Revisorsuppleant - Trine Nielsen


Bestyrelsen ser frem til at give sig i kast med den kommende periode der både vil byde på bygning af nyt klubhus, optimering af træningsbanen, lokalprøver, VM-udtagelse og dobbeltudstilling.


Vi ses på træningsbanen - god søndag!



16. marts 2019


Kære alle


På fredag afholder vi generalforsamling og traditionen tro skal vi have kåret året bedste gruppe A, B og C samt årets brugshund og udstillingshund.

Hvis I vil I betragtning til en eller flere pokal så skal I sende jeres resultater til Christopher Bruce på messenger eller mail senest mandag aften.


God søndag

Christopher



14. marts 2019


Kære alle


Hvis I ikke har set det endnu, så har vores hovedbestyrelse indkaldt til ekstraordinær generalforsamling den 19. marts kl. 19.


Der er indkaldt til denne ekstraordinære generalforsamling, da hovedbestyrelsen har stillet mistillidsvotum til HB medlem Sven Corvenius.


Jeg vil på det kraftigste opfordre til at alle stemmeberettigede medlemmer kommer til denne generalforsamling og støtter op. 
Husk at man kun kan stemme ved personligt fremmøde.


I kan læse mere om den ekstraordinære generalforsamling og baggrunden for denne her:



07. marts 2019



Kære alle


Hvis I ikke har set det endnu, så har vores hovedbestyrelse indkaldt til ekstraordinær generalforsamling den 19. marts kl. 19.

Der er indkaldt til denne ekstraordinære generalforsamling, da hovedbestyrelsen har stillet mistillidsvotum til HB medlem Sven Corvenius.


Jeg vil på det kraftigste opfordre til at alle stemmeberettigede medlemmer kommer til denne generalforsamling og støtter op. 
Husk at man kun kan stemme ved personligt fremmøde.


I kan læse mere om den ekstraordinære generalforsamling og baggrunden for denne her: 


Vel mødt!



13. februar 2019


Kære alle


I aften tager vi hul på første periode af forårssæsonen og som vi præsenterede på vores informationsmøde i onsdags så vil vi i denne periode køre med følgende hold:


Sille & Lisettes lydighedshold fortsætter udforandret og træningen begynder kl. 18:30


Hvalpe/unghundholdet og IPO-holdet er ændret så vi fremadrettet vil have 4 grupper (1-4).


- Gruppe 1 er for de helt unge hvalpe

- Gruppe 2 & 3 er for de hundeførere der endnu ikke er så langt at de har deres egen plan for træningen. Her vil træneren hjælpe med hvilke øvelser man skal lave m.m.

- Gruppe 4 er for de hundeførere der har en plan for deres træning og som selv bestemmer hvilke øvelser der skal laves på dagen. Her vil træneren hjælpe ud fra den træningsplan som hundeføreren selv kommer (ligner det gamle IPO hold).


Når man ankommer skriver man sig på den gruppe man gerne vil træne i. Dette gøres på den nyindkøbte whiteboardtavle. Når alle har skrevet sig på, så får man tildelt sin træner. Trænerne er Martin, Eva, Britt og Henrik.


Denne nye form er lavet på baggrund af ønsker fra vores medlemmer og vi vil i det næste halve år køre træningen på denne måde.


Husk alle holde (gruppe 1-4) begynder kl. 18


Vi vil lige som i sidste periode køre c-arbejde og træning af figuranter hver 2. gang. 1. c-arbejde vil være den 20. februar.


Spørgsmål, tanker, input og bekymringer kan rettes til formanden.


Ses vi i aften til en super træning? :)



5. februar 2019

 

Kære medlemmer

 

Så starter vi op med indskrivning og informationsmøde.

Det er vigtigt at alle møder op , da bestyrelsen og trænerne vil informere om hvad der kommer til at ske af spændende ting i de kommende perioder. Vi har nemlig lyttet til vores medlemmer og de input og forslag der er kommet ind ;)

Vi har indskrivning fra kl. 17:30 og hele aftenen og kl. 18:30 holder vi informationsmøde. Man kan selvfølgelig blive indskrevet efter informationsmødet.

 

Der er mulighed for at selvtræne hele aftenen, og holdtræning starter næste onsdag (13. februar)

 

Vel mødt!

 

 

13. januar 2019

 

Kære alle

 

Så kom det års træningskalender på plads. Som I kan se under 'Træningstider 2019' så starter vi op den 1. onsdag i februar med indskrivning og informationsmøde.

Det er vigtigt at alle møder op denne dag, da bestyrelsen og trænerne vil informere om hvad der kommer til at ske af spændende ting i de kommende perioder. Vi har nemlig lyttet til vores medlemmer og de input og forslag der er kommet ind ;)

Vi har indskrivning fra kl. 17:30 og hele aftenen og kl. 18:30 holder vi informationsmøde. Man kan selvfølgelig blive indskrevet efter informationsmødet.

Bemærk at vi allerede har låst os fast på datoer for lokalprøverne i 2019 og de ligger den 22. juni 2019 og den 2. november 2019.

 

Trænerteamet og bestyrelsen glæder sig til at se jer alle onsdag den 6. februar!

 

God søndag

 

06. januar 2019

 

Kære alle

 

Så nærmer vi os opstart af den 1. træningsperiode i 2019 og i den forbindelse afholder bestyrelsen traditonen tro trænermøde med alle trænere efterfulgt af bestyrelsesmøde for bestyrelsen. Vi holder begge møder på lørdag, og i den forbindelse vil vi meget gerne høre fra vores medlemmer, såfremt I har ønsker, forslag, kritik med mere som vi skal tage med på vores møder.

 

Vi har allerede modtaget input og forslag fra nogle medlemmer og dette sætter vi stor pris på! Så fortsæt endelig :)

 

Jeres input skal være sendt til en fra bestyrelsen senest torsdag aften, så vi kan nå at forberede os til vores møde på lørdag.

 

På lørdag lægger vi alle træningsdatoer op både på hjemmesiden og på Facebook.

 

God aften

 

De bedste hilsner

Bestyrelsen

 

9. december 2018

 

På onsdag har vi afslutning og derfor begynder alle hold kl. 18 og træning skal være afsluttet kl. 19:30, for her vil klubbenbyde på æbleskiver og gløgg samt kåring af årets Rotte.

Så kom ned, træn med, hyg og ønsk alle god jul og godt nytår!

 

 

6. december 2018

Kære alle

 

Så er tidsplanen for vores lokalprøve klar. Den er som følger og husk at der tages forbehold for ændringer. Der indskrivning fra kl. 10:30 og klubhuset åbnes kl. 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26. november 2018

Kære alle

 

Gennem den seneste tid har det været meget stor interesse for at gå spor hos vores bondemand om lørdagen, hvilket er fantastisk. Grundet den store interesse har vi set at folk er begyndt at møde op tidligere end den aftale vi har med bondemanden. Husk på at vi mødes hos bondemanden kl. 9 og ikke før dette. Klokken 9:15 begynder man at lægge sit spor, og tiden mellem 9 & 9:15 kan blandt andet bruges til at aftale indbyrdes hvem der ligger spor hvor, således at der er plads til alle og at disse aftaler overholdes.

 

God dag

 

Med venlig hilsen

Bestyrelsen

 

 

23. november 2018

Husk at vi afholder lokalprøve søndag den 9. december 2018. Man kan tilmelde sig til følgende prøver via hundeweb:

  • FP
  • BegB
  • BegAB
  • IPO I -III
  • SPH I

 

Dommeren på dagen er Finn Berthelsen og prøveleder er Christopher Bruce. Alle spørgsmål kan rettes til prøvelederen.

 

23. september 2018

Kære alle

 

IFR VM 2018 er nu overstået og man må sige at det blev et vellykket et af slagsen med 2 fantastiske præstationer af vores hamrende dygtige hundeførere, Martin Nielsen & Henrik Neumann. Det blev til en samlet 4. plads og VM's bedste spor til Henrik & Aslan, en samlet 8. plads til Martin og Koko i deres VM debut samt en 2. plads i holdkonkurrencen. Ikke nok med det så kom de bedst placerede danske hundeførere fra Køge!

 

Det skal fejres og derfor vil bestyrelsen gerne invitere alle klubbens medlemmer til fællesspisning onsdag den 3. oktober kl. 19:30, så vi kan fejre og hylde Henrik og Martin for deres imponerende indsats.

 

Så kom den 3. oktober og, spis, hygge og vær med til at hylde Martin og Henrik :)

 

 

06. juli 2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01. juli 2018

Kære alle

 

Så er alle tilmeldinger kommet i hus og dommeren har sagt god for planen for dagen.

 

Vi har følgende deltagere:

 - Gitte Aagren Saxbeck & Von Hause Nomis Olga - BegAB

 - Dorthe Gantzel & Von Hause Nomis Tivo - FP

 - Svend Corvinius & Asta - BegB

 - Svend Corvinius & Von Hause Desteny Fury - BegB

 

Vi begynder i klubben med morgenmad kl. 7 og der er indskrivning i denne forbindelse.

Sporet begynder kl. 8 herefter gennemføres FP. Dernæst afvikles de 2 BegB prøver og herefter gåes B-delen af BegAB. Til slut slutter vi af med bydelen af FP.

 

Endelig tidsplan lægges op en ad de kommende dage.

 

10. juni 2018

Kære alle

 

Så kom alle detaljer på plads og det er derfor tid til at offentliggøre vores lokalprøve der afholdes den 7. juli i klubben.

 

Dommer bliver Finn Berthelsen og prøveleder er Christopher Bruce.

Man kan tilmelde i følgende prøver: FP, BpB, AB, ABC, IPO V, IPO I, IPO II og IPO III

 

Tilmelding sker via hundeweb, så snart prøven er oprettet af BHR.

Priserne for FP, BpB, og AB er 150 kr. ABC, IPO V, IPO I, IPO II og IPO III er 200 kr.

 

Tidsplan og yderligere detaljer og sporareal og figurant følger.

Der tages forbehold for ændringer til programmet.

 

Seneste tilmelding er 26. juni 2018

 

9. juni 2018

Kære alle

 

På onsdag den 13 er der arrangeret bytur ved Lisette og Sille. Alle mødes i klubben kl. 18:30 med afgang kl. 18:45. Nærmere information kommer senere ved Lisette

Mød endelig op og få en super god træningsdag i andre omgivelser!

 

10. april 2018

Kære alle

 

I følge træningsplanen er træningen i morgen den sidste i denne periode, men da foråret har meldt sin ankomst og vi lige har holdt påskefri, så har vi besluttet at vi forlænger perioden med en ekstra onsdag :)

Sidste træning er derfor onsdag den 18. april. Den næste periode er den 2. maj, hvor man også vil kunne skrive sig ind/melde sig på hold.

 

Vel mødt i morgen

 

12. marts 2018

Kære alle

 

Husk at der er generalforsamling i klubben på fredag kl. 19. Klubben byder traditionen tro på pizza fra kl. 18 - 19.

 

Vi ser frem til at se jer alle

 

De bedste hilsner

Bestyrelsen

 

28. januar 2018

Kære alle

 

Vi har i dag afholdt trænermøde og kan med glæde meddele at vi har fået forstærket vores trænerstab med Merle Rasmussen! Merle har tidligere været træner i klubben og vi er meget glade for at have fået hende tilbage.

Merle vil fremover stå for Lydighed 2. Sille vil stå for hvalpeholdet indtil Jennifer vender tilbage, da hun pt. er på hvalpe-barsel. Når Jennifer vender tilbage, så vil Sille indgå i trænerteam med Merle og/eller Lisette.

Lisette fortsætter med sit lydighed 1 hold og Henrik fortsætter som træner på IPO-holdet.

 

Vi i bestyrelsen er meget glade for at kunne præsentere er SÅ stærkt trænerteam i 2018!

 

Bemærk at vi har fået nyt MobilePay nummer, da Danske Bank har ændret alle MobilePay numre for erhver til 5-cifret numre. Det nye nummer er: 82922

 

Husk at vi har indskrivning den 7. februar fra kl. 18 - 20. Der er ikke holdtræning men man kan selvtræne og der er c-arbejde fra kl. 20.

Kalender for sæsonnen ligger under fanen 'Træningstider 2018.

 

Vi glæder os til at se jer alle i den nye sæson.

 

God søndag

Bestyrelsen

 

16. november

Kære alle medlemmer

 

Den 29. november har vi sidste træning, og traditionen tro inviterer klubben til juleafslutning.

 

Denne dag vil der ikke være almindelig træning, men aftenen vil byd på øvelser, udfordringer og træning med jer og jeres hund. Programmet står Lisette for og hun er en garanti for et godt grin og sjov øvelser. Dette vil køre fra kl. 18 - 19:15

 

Når dette er overstået så samles vi i klubhuset, hvor klubben vil byde på æbleskriver og glögg og sig tak for i år. I forbindelse med dette skal vi udnævne 'Årets Rotte' - en titel der gives til en person der har gjort en forskel for dig i løbet af året og/eller for klubben.

 

Fra ca. kl. 20 vil der være mulighed for c-arbejde som vi plejer.

 

I må meget gerne melde tilbage om I deltager eller ej, så vi ved hvor meget glögg og æbleskiver vi skal købe, samt hvor mange vi skal forberede sjov med hund til.

 

Vel mødt og de bedste hilsner

Trænerstaben og bestyrelsen

 

5. november

Husk at der afholdes lokalprøve/kredsmesterskab i klubben lørdag den 25. november 2017. Prøven er oprettet på hundeweb og man kan tilmeldes i følgende prøver:

 

  • FP
  • BegB
  • BegAB
  • IPO I
  • IPO II
  • IPO III

 

Dommeren er Finn Berthelsen, figurant er Ove Thorleifson og prøveleder er Christopher Bruce.

Prisen for FP, BegB og BegAB er 150 kr. og IPO-prøverne koster 200 kr.

 

Seneste tilmelding er den 18. november 2017.

Program samt yderligere information følger hurtigst muligt.

 

22. august

Kære alle

 

Onsdag den 20. september har vores naboer, Schæferklubben, booket banerne til et hvalpearrangement. Dette begynder kl. 17:30 og sluttidspunktet kendes ikke endnu, da det afhænger af antallet af tilmeldte.

Jeg har aftalt med Schæferne at vi kan bruge runderingsbanen og den lille bane (banen i bunden af pladsen). Hvis Bernerne ikke kommer kan vi også bruge agilitybanen. Jeg undersøger om de kommer og giver en opdatering her.

Der vil derfor være almindelig træning denne dag blot på et mindre areal.

Schæferne har booket banen i november sidste år og i følge vores fælles vedtægter kan alle klubber afholde arrangementer på dage hvor andre klubber har arrangementer så længe man booker det mindste 3 måneder i forvejen. Dette er blot til info hvis nogle skulle have spørgsmål.

 

16. juni

Kære alle

 

Her er planen for vores lokalprøve i morgen:

 

  • morgenmad og indskrivning fra kl. 7:30
  • væsentest kl. 8:15
  • afgang til spor kl. 8:30

 

IPO 1 sporet lægges når vi ankommer og derefter gåes IPO 2 sporet og så IPO 1.

Gruppe B og C tilpasser vi i løbet af dagen.

 

Jeg vil sørge for at lægge dagens resultater op i Facebook.gruppen i løbet af dagen.

 

Kom ned og støt vores seje deltagere

 

13. juni

Kære alle

 

Da det i morgen er sidste holdtræning inden sommerferien inviterer klubben hermed sine medlemmer til en sidste hyggelig holdtræning og kl. 19 byder klubben på en grillet pølse med brød og en kold fra køleskabet :)

 

Så kom ned og få trænet en sidste gang på jeres hold, få hygget og sludret lidt med hinanden så vi kan ønske alle en god sommer!

 

Husk at der vil være mulighed for selvtræning frem til holdene starter op igen i august.

 

De bedste hilsner

Bestyrelsen

 

30. maj 2017

Kære alle

 

I morgen har vi givet vores naboer lov til at bruge den bagerste del banen (ved skjulene 5 & 6) til at træne C-arbejde fra kl. 17:45 - 18:15. Dette skyldes at de skal have en prøve på lørdag. I kan sagtens træne på den forreste del af banen mens dette foregår. Jeg har aftalt med Sofie at arbejdet er afsluttet inden vi har hold kl. 18:30.

På lørdag har Schæferne reserveret banen men da deres C-arbejde først ligger kl. 15:30 vil der være mulighed for at træne mellem deres gruppe B og C- arbejdet. Så snart jeg har modtaget deres tidsplan så bliver den lagt op, så I kan tilpasse jeres træning i forhold til dette.

Såfremt ovenstående giver anledning til spørgsmål så ring eller skriv til mig.

 

De bedste hilsner

Christopher

 

29. maj 2017

Kære alle

 

Som tidligere annonceret på Facebook og i klubben, så afholder vi lokalprøve den 17. juni 2017. Der vil være mulighed for at stille i FP, alle begynderprøver og IPO prøver. Er der andre prøver man kunne tænke sig at stille i, så kontakt Christopher Bruce på 3016 7903.

Der er plads til 6 IPO prøver af hensyn til antallet af figuranter. 

 

  • Dommer er Finn Berthelsen
  • Prøveleder er Christopher Bruce
  • Figurant er Ove Thorleifson
  • Sporlægger er Henrik Neumann

 

Sporarealet vil være vårbyg og ser således ud:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Billede af sporgenstande bliver lagt op snarest.

 

Begynderprøver og færdselsprøver koster 250,- og IPO prøver koster 300,-. Betaling sker i forbindelse med tilmelding og det sker ved at sende en mail til prøvelederen på kontakt@kogerottweilerklub.dk. Betalingsoplysninger findes på denne hjemmeside.

 

Klubbens egne medlemmer har fortrinsret i forhold til tilmelding, men udefrakommende er som altid også velkomne.

 

Tilmelding skal ske senest den 10. juni 2017.

 

Der vil blive serveret morgenmad og frokost på dagen, og som altid vil der være mulighed for at købe varme og kolde drikke i klubben. Program, tidsplan, menu og priser følger snarest.

 

 

14. marts 2017

 

Der er den 10. marts blevet afholdt ordinær generalforsamling. Generalforsamlingen forløb planlagt og gennemført i sædvanlig fornem stil, hvor humøret var højt. Referatet fra generalforsamlingen vil snarest blive hængt op i klubben på vores fællestavle sammen med et budget for 2017.

I forbindelse med generalforsamlingen var der lidt udskiftning i bestyrelsen. Martin Nielsen blev genvalgt som næstformand, Malene Hansen blev genvalgt som sekretær og Tia-Maria Larsen sidder ikke længere sidder som sekretær men vil fremadrettet være 1. suppleant. Denne ændring ske efter eget ønske. Per Askegren blev valgt ind i bestyrelsen som bestyrelsesmedlem og Dorthe Gantzel blev valgt ind som 2. suppleant. Velkommen til bestyrelsen til alle de nyvalgte!

I kan se mere om bestyrelsens sammensætning på denne hjemmeside under 'Bestyrelse'

 

12. marts 2017

 

Kære alle medlemmer

 

I indkaldes hermed til fællesmøde den 15. marts kl. 17:30 - 18:15, hvor vi skal tale om Schæferklubbens ringtræning. Vores naboer er kommet med et forslag til hvordan de ser at de kan afholde deres ringtræning om onsdagen fra ultimo marts og frem.

Baseret på sidste sæsons udfordringer og problemer med ringtræning, deres deltagere og vores træning, mener vi i bestyrelsen at det er vigtigt at vi får hørt vores medlemmers holdning til Schæferklubbens forslag.

På mødet vil bestyrelsen fremlægge Schæfernes forslag samt vores bud på hvordan en eventuel ringtræning kan afholdes om ondsagen.

Det vil være Martin og Malene der vil styre mødet, da Christopher ikke er i Danmark denne dag.

 

Håber at alle dem som har en holdning til sidste sæsons ringtræning og vores egen træning dukker op, så vi kan få hørt jeres holdninger og få sammenfattet et svar til Schæferklubben.

 

De bedste hilsner

Bestyrelsen

 

 

02. marts 2017

 

Så er årsregnskabet for 2016 offentliggjort. Det kan findes under fanen 'Generalforsamling/Generalforsamling 2017'. Husk at vores ordinære generalforsamling afholdes fredag den 10. marts kl. 19 i klubhuset i Køge Rottweilerklub. Traditionen tro vil klubben byd på lidt mad fra kl. 18.

 

 

28. februar 2017

 

Så er der oprettet en side med vores DKK Begynder B DM 2017 her på hjemmesiden. Se fanen 'DKK BEGYNDEER B DM 2017' for mere information om arrangementet, liste over deltagere med mere. Siden bliver løbende opdateret.

 

 

10. januar 2017

 

Kære alle

 

Så er træningsperioderne fastlagt for 2017 og de er som følger:

 

1. træningsperiode - forår 2017

  • Indskrivning med mad den 8. februar
  • 1. træning den 15. februar
  • Sidste træning den 5. april

 

2. træningsperiode - forår 2017

  • Indskrivning & 1. træning den 26. april
  • Sidste træning den 14. juni

 

1. træningsperiode - efterår 2017

  • Indskrivning & 1. træning 9. august
  • Sidste træning den 27. september

 

2. træningsperiode - efterår 2017

  • Indskrivning & 1. træning den 11. oktober
  • Sidste træning den 29. november

 

Husk at frem til vi begynder med officiel træning er der fortsat mulighed for selvtræning hver onsdag og lørdag.

Vi glæder os til at se jer alle i klubben den 8. februar, hvor der vil være mulighed for at købe lidt aftensmad til en god pris

 

De bedtse hilsner fra

Trænerne og bestyrelsen

 

5. december 2016

Husk at på onsdag d 7/12 er sidste træningsdag og derfor også juleafslutning  🎄🎅🎁.

Traditionen tro så vil trænerne sørge for en lidt anderledes træning for alle hunde. I år står Lisette og Sille for dette. Det begynder kl. 18 så være klar med jeres hunde og godbidder

Der vil være gløgg 🍷og æbleskiver fra kl 19.15 hvor vi samtidigt kåre årets rotte, så har du været til udstilling eller stillet i a/b/c prøver og gerne vil i betragtning til at blive årets bedste🏆 indenfor den kategori du har konkurreret i skal du sende dine resultater til Christopher inden onsdag.

Køge Rottweilerklub ønsker jer alle en glædelig jul samt et godt nytår 🎉 og vi håber at se jer alle næste år til endnu flere gode stunder med vores hunde🐕.

Husk at selvom der ikke er holdtræning før sæsonen starter op er man meget velkommen i klubben om onsdagen til at selvtræne. Klubhuset vil være åbent fra kl 18.00

 

 

7. oktober 2016

Køge Rottweilerklub & BHR inviterer hermed til efterårets VM udtagelse den 19. november 2016. Nærmere information følger snarest

 

 

 

21. juli 2016

Kære medlemmer

 

Det er med stor glæde, at kunne præsentere vores nye hvalpetræner til den kommende sæson. Jennifer Larsen har sagt ja til at blive en del af vores fantastiske trænerteam, hvilket vi I bestyrelsen er utrolige glade for!

Trænerteamet for de kommende sæsoner vil derfor bestå af Jennifer Larsen, Lisette Strøm Hayford, Sille Irene Nielsen og Henrik Neumann.

Holdfordelingen vil være således:

 

 - hvalpehold - Jennifer Larsen

 - lydighed 1 - Lisette Strøm Hayford

 - lydighed 2 - Sille Irene Nielsen

 - IPO hold - Henrik Neumann

 

Den endelig holdfordeling samt træningstider vil blive fastlagt ved vores indskrivning, hvilket er den 10. august.

 

Lad os alle byde Jennifer Larsen velkommen til trænerteamet og så vil vi I bestyrelsen glæde os til at se jer alle nuværende medlemmer såvel som nye medlemmer i klubben!

 

De bedste hilsner

Bestyrelsen

 

20. juli 2016

Kære medlemmer

 

Jeg, Christopher, har her til aften talt med Schæferklubbens formand om  vores træningssituation og deres ringtræning. Som mange af jer allerede ved har det skabt en del forstyrrelser og forrige onsdag var det rigtig slemt, og flere af vores medlemmer havde fat i Schæferklubben.

Dette har ført til at Schæferne nu har skærmet af så deres medlemmer ikke kan gå over banen når de træner, hvilket var tilfældet sidste onsdag og her til aften, og dette fungerede super godt.

 

Til slut kan jeg informere jer, at Schæferklubben har besluttet at de fremadrettet vil flytte deres ringtræning til torsdagen. Den kommende onsdag vil derfor være deres sidste træning om onsdagen.

 

Bestyrelsen vil glæde os til at ser jer alle i klubben! :)

 

24. juni 2016

Kære medlemmer

 

I morgen afholder vi lokalprøve, hvor vi har 4 seje hundefører der stiller til start i FP og BpB. Vi begynder med morgenmad kl. 8:30 og væsentest samt prøver starter kl. 9:00 så kom ned og støt, hep og se hvor dygtige hundeførerne og deres hunde er.

I den forbindelse vil vi meget gerne høre hvem der kommer ned og ser vores seje hundefører. I kan melde tilbage til Christopher på 30167903.

Jeg tænker ikke at det bliver et problem, men jeg vil alligevel gerne være sikker på, at vi 4 personer der kan gå gruppe, så giv endelig en tilbagemelding om hvorvidt I kommer i morgen :)

 

God dag til jer alle og på gensyn i morgen

 

13. juni 2016

Kære alle

 

Onsdag den 15. juni er sæsonens sidste træningsgang og i den sammenhæng vil Lisette og Sille stå for træningen/lidt sjov fra 18 - 19. Klubben byder efterføldende på grillede pølser og brød til dem der måtte have lyst.

 

Så kom på onsdag og træn med, hyg og sig god sommer til alle :)

 

De bedste hilsner fra

Træner-teamet og bestyrelsen

 

09. juni 2016

Dragørmarked

I den kommende weekend afholdes det årlige Dragørmarked, og traditionen tro vil vi holde øje med pladsen om aftenen og natten. Åres hundefører der dækker vagterne er:

Torsdag fra 23-06

  • Charnette og Malene

Fredag bag teltet fr 17-24:

  • Gitte, Michelle og Tia-Maria

Fredag fra 21-03:

  • Malene og Pia

Fredag nat fra 23-06:30:

  • Peter, Lisette og Christopher

Lørdag bag teltet fr 17-24:

  • Dorthe, Katja og Christopher

Lørdag fra 21-03:

  • Berit og Per

Lørdag nat fra 23-06:30:

  • Martin, Ove og Mikael

Søndag nat fra 23-06:

  • Tina og Sille

Tusinde tak fordi I igen i år vil stille op!

 

Sidste træning

Onsdag den 15. juni er denne sæsons sidste træningsdag. Klubben vil gerne sige tak for alle vores medlemmers deltagelse i denne sæson og der vil i den forbindelse blive afholdt lidt sjov træning og grillen vil blive tændt, så der kan grilles pølser. Klubben giver i denne anledning pølserne.

 

Lokalprøve

Der vil blive afholdt lokalprøve i klubben den 25. juni, og arrangementet forventes at begynde med morgenmad kl. 9:00 . Dette vil dog afhænge af antallet af deltager, vejret samt typer af prøver der skal afvikles på dagen. Information vedrørende dommer og eventuel figurant følger. I må meget gerne melde tilbage til bestyrelse om hvorvidt I gerne vil stille samt til hvilke prøve.

 

 

26. april 2016

Husk at der er indskrivning og opstart af 2. sæson i morgen!

Christopher (formand) er i klubben fra kl. 17:15 klar til at modtage indmeldelser. Har man allerede betalt for begge sæsoner, så er det blot at møde op til normal træningstid :)

Som sædvanlig vil der være kaffe på kanden når i kommer - vi glæder os til at tage hul på 2. del af forårssæsonen!

 

05. april 2016

Husk i morgen/lørdag er den sidste træningsdag for 1. del af forårssæsonen. Vi starter op igen den 27. april/30. april med 2. del af forårssæsonen.

I den mellemliggende periode vil der være mulighed for selvtræning.

 

22. marts 2016

Husk at der ikke er holdtræning i denne uge (uge 12), da det er påske. Dette gælder både onsdag og lørdag. Der vil selvfølgelig være mulighed for selvtræning.

Hvis du er i tvivl om din træner kommer trods påske, så ring eller skriv til træneren.

 

16. marts 2016

Kære medlemmer

 

Husk at der er generalforsamling i klubben på fredag den 18. marts hvor vi byder på pizza fra kl. 18. Generalforsamlingen begynder kl. 19.

Vi har modtaget medlemslisten fra hovedklubben men der er uoverensstemmelser og kun 26 registrerede medlemmer, så derfor bedes i venligst medbringe kvittering for indbetaling af kontingent til hovedklubben (udskrift fra netbank eller vis det på mobilen på mødet), så vi kan se, at I er stemmeberettigede.

Har I spørgsmål, så ring til Christopher Bruce på 3016 7903.

Vi beklager ulejligheden

 

Med venlig hilsen

Bestyrelsen

_______________________________________________________________________________________________________________

 

10. marts 2016

Så er regnskabet for 2015 offentliggjort. Det er at finde på hjemmesiden under 'Generalforsamling 2016'

_______________________________________________________________________________________________________________

 

Kære medlemmer af Køge Rottweilerklub

 

Over de seneste år og særligt de sidste par måneder har vi I bestyrelsen talt om hvordan vores træningsperiode var sat sammen samt prisen for vores medlemskab. 

Det har været et ønske fra bestyrelsen og vores træenere at revurdere vores træningsperiode, således at den bliver mere optimal. Det er derfor på vores seneste bestyrelsesmøde enstemmigt blevet besluttet, at vi fremover vil dele forårssæsonen og efterårssæsonen op i to perioder, hvert bestående af ca. 8 træningsgange hver.

Både bestyrelse og trænere mener at dette vil være med til at optimere træningen for både medlemmer for såvel trænere. At skulle komme til træning 8 gange kan for mange virke mere overskueligt og samtidig forpligtende. Det er lettere at sætte sig et mål og forfølge dette når man har en overskuelig træningsperiode.

Når vi sammenligner os med andre hundeklubber, er en sæson 6 – 8 gange. 

 

Vores klubkontingent har været uændret de seneste 10 år, og i forbindelse med de ændrede træningsperioder er det blevet enstemmigt vedtaget at de fremtidig kontingenter er:

 

  • 1 træningsperiode – 350,-
  • 2 træningsperioder (½ år) – 600,-
  • Selvtræning for 2 træningsperioder – 400,-
  • Hund nr. 2 er halv pris

 

I dag er priserne som følger:

  • 1 træningsperiode (½ år) – 450,-
  • 2 træningsperiode (1 år) – 800,-
  • Selvtræning (½ år) – 300,-

 

Ændringerne vil træde i kraft i den kommende sæson, hvilket betyder at træningsperioderne er:

  • 1. træningsperiode - onsdagshold:
  • Indskrivning 3. februar 2016
  • Første træning 10. februar 2016
  • Sidste træning 6. april 2016
  • 1. træningsperiode - lørdagshold:
  • Indskrivning 3. februar 2016
  • Første træning 13. februar 2016
  • Sidste træning 9. april 2016

I påsken holder klubben lukket grundet påsken, hvilket er uge 12.

 

  • 2. træningsperiode - onsdagshold:
  • Første træning 27. april 2016
  • Sidste træning 15. juni 2016
  • 2. træningsperiode - lørdagshold:
  • Første træning 30. april 2016
  • Sidste træning 18. juni 2016

Traditionen tro vil vi slutte forårssæsonen af med en lokalprøve, der vil blive afholdt i juni måned.

 

Såfremt I har spørgsmål til ovennævnte ændringer, så er I velkomne til at kontakte formanden, Christopher Bruce på telefon: 3016 7903 eller mail: kontakt@kogerottweilerklub.dk

 

Med venlig hilsen

Bestyrelsen og trænerne

_______________________________________________________________________________________________________________

 

Den 25. november er dagen, hvor vi afholder sæsonafslutning, og traditionen tro vil klubben byde på æbleskiver og varm glögg kl. 19. I denne forbindelse skal vi udnævne årets rotte, samt uddele vandrepokalerne for årets brugshund, bedste A, B og C samt årets udstillingshund.

Der vil være mulighed for at selvtræne inden og efter glögg og æbleskiver.

 

Husk at indsende jeres prøveresultater samt udstillingsresultater for 2015, hvis I vil være med i konkurrencen om året udstillings-, brugshund og bedste A, B og C. I kan sende jeres resultater til kontakt@kogerottweilerklub.dk. Deadline for indsendelse af resultater er den. 17. november.

 

Onsdag den 18. november er årets sidste reelle træningsdag, og traditionen tro vil vores trænere, i år med Lisette i spidsen, sørge for en anderledes og sjov træningsform. I år hedder arrangementet 'Orienteringshund'!

Som kom ned i klubben og tag del i dette super arrangement. Vi mødes i klubhuset kl. 18, og går i gang kl. 18:15 - I kan glæde jer!

___________________________________________________________________________________________________

 

Lokalprøve/kredsmesterskab d. 7. november:

Tidsplanen er:

Spor lægges        A          B          C

SL III                        08:30          09:30    11:15       -

IPO III                      08:45          09:45    11:15   12:15

BpB                             -                  -        10:30       -

BpB                             -                  -        10:40       -

FP                               -                  -        10:50       -

FP (blind hund)           -                  -        10:50       -

FP                               -                  -        12:30       -

FP                               -                  -        12:30       -

 

Morgenmad fra kl. 8:15

Frokost fra kl. 11:40 – 12:15

Bytur for FP forventes afsluttet kl. 13:30

Præmieoverrækkelse ca. kl. 13:30

 

Bemærk at tidsplanen er vejledende og der tages forbehold for ændringer

 

Der skal gåes på rapsmark til lokalprøven

 

For tilmelding til lokalprøven/kredsmesterskabet den 7. november skal følgende oplysninger sendes til prøvelederen, Katja Dahlgaard-Jalsing:

 

  • Førers navn, adresse & telefonnummer
  • Hundens fulde navn & chipnummer
  • DKK reg. nummer & fødselsdato
  • Køn & race
  • Seneste beståede prøve
  • Kredstilhørsforhold & medlemsnummer

 

Oplysningerne sendes til kjalsing@hotmail.com

 

Dommer er Leif Harder og figurant er Ove Thorleifson

 

Sidste tilmelding er den 1. november

 

Oplysninger ved. sporarealer følger snarest. For yderligere spørgsmål kontakt Christopher Bruce.

___________________________________________________________________________________________________

 

Onsdag den 19. august 2015 er første træningsdag efter ferien

 

Onsdag den 12. august 2015 er der indskrivning mellem kl. 18.00 og 19.00 - Husk papir

Husk at betalingen gerne må overføres til vores konto 1551 0006682502 i stedet for kontant afregning

 

Onsdag den 17. juni er sidste træningsdag før sommerferien. Vi tænder op i grillen  kl. 19.00 og der serveres grillpølser , brød og kartoffelsalat til alle (der bliver lavet så dem der træner mellem 19.00-20.00 også kan få noget)

 

Den 20/3-15 - På den årlige Generalforsamlig valgte Katja (tidligere formand) og Trine (tidligere kasser) ikke at genopstille til bestyrelsen. Den nye bestyrelse takker mange gange dem begge for det store arbejde de har lagt i Køge Rottweilerklub igennem tiden.

Den nye bestyelse kan se under fanebladet Bestyrelse.

 

 

 

 

 

A - læg

A - gå

B

C

8:00

9:00

12:00

13:30

8:15

9:15

12:00

13:40

8:30

9:30

12:25

13:50

8:45

9:45

12:25

14:00

9:00

10:00

12:50

14:10

9:15

10:15

12:50

14:20